توزیع بیش از ۳ هزار سبد غذایی به همت بچه مسجدی ها 
توزیع بیش از ۳ هزار سبد غذایی به همت بچه مسجدی ها 

توزیع بیش از ۳ هزار سبد غذایی به همت بچه مسجدی ها 

مجید خوبی زاده گفت: در راستای «طرح ملی راهکار» تاکنون بیش از ۳ هزار سبد غذایی و ۲ هزار پرس غذای گرم به همت کانون های مساجد جنوب کرمان در بین نیازمندان توزیع شده است و جهاد خدمت رسانی بچه های مسجدی کانون ها همچنان ادامه دارد.
شناسه خبر : 927933 تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان انتشار :

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در راستای «طرح ملی راهکار» تاکنون بیش از ۳ هزار سبد غذایی و ۲ هزار پرس غذای گرم به همت کانون های مساجد جنوب کرمان در بین نیازمندان توزیع شده است و جهاد خدمت رسانی بچه های مسجدی کانون ها همچنان ادامه دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری این منطقه در حال اجرای برنامه های طرح ملی راهکار از طریق فضای مجازی هستند هر چند در بسیاری از کانون ها به دلیل نبود زیرساخت اینترنت و یا عدم دسترسی اعضا به گوشی های اندروید امکان برگزاری برنامه ها از طریق فضای مجازی نیست.

وی اضافه کرد: اما مدیران این کانون ها در این ایام سعی کردند روزانه یک ساعت قبل از نماز مغرب و عشا، ختم یک جز قرآن کریم را از بلندگوهای مسجد پخش کنند تا کلیه اهالی محله و بچه های کانون از جمع خوانی قرآن کریم بهره مند شوند و از طریق ارتباط تلفنی جویای احوال اعضای کانون و مردم محله هستند تا در صورت بروز مشکل برای یکی از آنها، با همدلی و همراهی سایرین به کمک این فرد بشتابند.

 

خوبی زاده یادآور شد: ستاد هماهنگی کانون های کشور در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه و همچنین برای تداوم برنامه های کانون های مساجد در ایام کرونایی، طرح ملی راهکار را ارائه کرده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در تشریح این طرح، اظهار کرد: «طرح ملی راهکار» شامل ۱۴ برنامه عملیاتی در ۴ محور ایمان، همدلی، کار و ایثار رمضان است و کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان در حال اجرای هر چه بهتر این در طرح سطح جنوب کرمان هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: یکی از ایده های مفید «طرح ملی راهکار» راه اندازی مساجد و منبرهای مجازی است و اجرای این توسط تعدادی از کانون ها با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

وی ادامه داد: در این طرح بچه مسجدی ها، با دعوت و استفاده از ظرفیت کارشناسان مذهبی سعی در پاسخ گویی به شبهات و مطرح کردن احکام دارند و همچنین در برنامه منبر مجازی، سخنرانی با موضوعات مختلف همچون سبک زندگی علوی انجام می شود و این برنامه ها به صورت زنده هر شب از طریق اینستاگرام پخش می شوند.

خوبی زاده در خاتمه تاکید کرد: فعالیت بچه مسجدی ها در تولید ماسک و توزیع اقلام بهداشتی در ایام کرونایی همچنان ادامه دارد تا روزی که شاهد نابودی این ویروس منحوس باشیم.

پایان پیام/ 586